Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Za dostavo naročil uporabljamo lastni prevoz, prevoz s slovensko železnico in pošto slovenije. Naročene izdelke vam bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času, vendar se lahko dogovorimo tudi za drugi termin dostave.
Prevoz blaga je za vse artikle brezplačen na celotnem območju Slovenije, razen za artikle v akciji in viličarje za kar je potrebno pred nakupom dogovoriti ceno prevoza. Za dostavo v druge države se cena prevoza predhodno dogovori z naročnikom.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR: IBAN SI56 6100 0000 5373 565 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)